19 Mart 2014 Çarşamba

Gupse'nin doğum günü


         



       Geçtiğimiz haftasonu Pıtır ile birlikte Pıtır'ın en sevdiği arkadaşlarından biri olan Gupse'nin doğum gününü kutladık. Henüz birbirlerini tanımıyorlar ama yakında tanışacaklar nasılsa...
Gupse de tıpkı Ada gibi artık iki yaşında. Kutlama için Çatak Ailesi bizi salacakta kahvaltıya davet etti. Sabah uyandık çocukları aldık ve Kılınç ile Aras aileleri olarak
çıktık yola. Yolda Ada'ya sordum, "Ada biz nereye gidiyoruz biliyomusun?" diye. Bilmez mi küçük hanım, "Gupçenin doum günü" diye yapıştırdı cevabı.







Bir iki telefonlaşmadan sonra bulduk Cafe 5. caddeyi. İstanbulun en sevdiğim manzaralarından olan Kız Kulesi'ne karşı kahvaltıya başladık. (Yalnız kule tam karşıda değil :) o yüzden aşağıdaki fotoğrafı dışarı çıkınca çektim )

Fotoğrafı telefonumla çektim, yanlış olmasın, fotoğraf makinesi değil yani. Sadece program yardımıyla küçük bi işleme yaptım. Bayaa hoş oldu değil mi? Çerçeve biraz kalın olmuş galiba...

Neyse dönelim konumuza;
Çocuklar kahvaltıya babalarının kucaklarında başladı, annelerinin kucaklarında devam etti...
 ve tabii ki yerde tamamladı :))) Ada, arkadaşı için seçtiği hediyeyi test ettikten sonra Gupse'ye teslim etmeye karar verdi. Bu sebeple hediye ettiği peluş köpeğin yürüdüğünden ve havladığından emin olmak için gerekli tüm denemeleri bizzat kendisi yaptı. Emin olduktan sonra bana da gösterdi: "Buşat bak" diyerek...











Çocuklar eğlendiler, pasta üflediler ve önce çilekleri tükettiler...


Bu kadar koşturmaya kim dayanır, sonunda uykuya daldı küçük hanımlar...




Nice güzel yaşlara sevgili Gupse....


3 yorum:

  1. Canim kardesim...
    Cok duygulandim.ne zaman bu kadar buyuduk biz...ayni siralarda oturdugumuz yillar ne cabuk gecmis oldu da cocuklarimiz arkadaslik etmeye basladi.agliycam simdi;)

    YanıtlaSil
  2. Gupçe nin en üsteki fotosuna bayıldımmm... Maaşallah kızıma..

    YanıtlaSil
  3. Anne Kılınç15 Nisan 2014 15:41

    Evet Çilsocum ben de sana katılıyorum, bi de Sedoşum kızım fotojenik değil deyip çocuğumun hakkını yiyor :)

    YanıtlaSil