23 Şubat 2014 Pazar

Pıtır Hayatımızı Değiştiriyor


          Dün Anne Kılınç ile birlikte alışverişe çıktık ve tabii ki alışverişin öznesi yine Pıtır. Yine bişeyler toplayıp geldik eve, yerlerine yerleştirdik. Akşam bir de baktım elimde Pıtır için aldığımız masal kitabı, rahat uyusun diye annesiyle Pıtırımıza " Binbir Gece Masalları"ındaki ilk masalı okudum. Hikayenin adı "Balıkçı ile Cin". Pıtır uyuyunca annesi de uykuya daldı. Onları çok seviyorum... Artık başucumda iki kitap var, biri Pıtır'ın.

Eveeet, gelelim bebeğimiz için en önemli gereçlerden birine; Bebek Banyo Küveti,
        Bu küvetlerden her yerde envaye çeşit var ama Anne Kılınç hiç araştırmadan bişey alır mı? Almaz tabii. Şimdi anne-baba adaylarına çok önemli bir ipucu veriyorum:
1. Küvetin içinde kaydırmaz bantlar olmalı
2. Küvetin altında da kaydırmaz bantlar olmalı
3. Boyutları çok küçük veya gereksiz büyük olmamalı
4. Başka da bi esprisi yok bu plastiğin :)

Şimdiden priz koruyucu kapakarını, mobilya köşe koruma ekipmanlarını tedarik etmeye başladık. Biraz önden mi gidiyoruz?

Geçtiğimiz haftalarda Pıtırımıza küçük bi  kıyafet alışverişi yaparak ilk ihtiyaçlarını gidermiştik. Şunların bi fotoğrafını çekip bekleyenlerini daha da heyecanlandıralım dedim :)


 Sanırım epey bi kıyafet var. Benim favori parçalarımdan aşağıdaki çorapları Güler ablası almış Pıtır'a.
Yahu ne kadar küçük çorap bunlar.
Ama en sevdiğim parça bu değil işte benim favorim;


Bunları daha doğru düzgün kıyafet almadan almıştık. 17 numara :) Sonra kıyafetini giyeceği yaşa uysun diye 18iyle değiştirdim.

Ben bunları yazarken Anne Kılınç ne mi yapıyor?

Bakın bize harika bir meyve tabağı hazırlamış. Şimdi ben meyvelerimi yiyeyim, siz de bloğa bir göz atın.
Hiç yorum  almıyorum yalnız, öyle okuyup geçmeyin, bişeyler de siz ekleyiverin yahu...



4 yorum:

  1. Yorum yapılamıyor dediler. Kendim kendime yorum yapıyorum bakalım, hayırlara vesile olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Baba Kılınç, blogunuzu severek takip ediyoruz ;)
    Yorum yapacak dostlar, ufak bi hatırlatma; Yorumlama biçimini "Anonim" olarak seçmeniz gerekmekte ;)
    Sevgiler
    Anne Kılınç

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel.Hepinizi çok seviyorum. Pıtır'ın gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum. Sizleri öpüyorum Pıtır'ın her yerinden öpüyorum.
    Pıtır'ın Ananesi

    YanıtlaSil
  4. Yorumlar için teşekkür ederim;
    Yorum yazmak için "Yorumlama Biçimi" adlı kutucuktan "Adı/URL" seçip adınızı yazarak da iletinizi oluşturabilirsiniz. İletiyi oluşturduktan sonra "YAYINLA" butonuna basın. Yeni bir ekran daha gelecek ve bu ekranda karışık harfleri altındaki kutucuğa yazın. "Devam" tuşuna bastığınızda yorumlar eklenecektir...

    YanıtlaSil