9 Aralık 2013 Pazartesi

Pasta ve pazar kahvaltısı

                Kardeşimizin doğum günü olur da pastası olmaz mı? En sevdiğimiz pastadan alarak eve geldim, mumları yaktık ve onu uyandırdık. Sanırım bu şekilde uyandırılmak işe gitmek için uyandırılmaktan daha keyiflidir.


Lezzetine diyecek yok ama sanırım bu pastayı en çok ben seviyorum. (Zira yine herkesten daha çok yedim :) ) Neyse bu hafta kesin spora başlıyorum...
Gelelim pazar gününe;
Pazar kahvaltısı için anne kılınç bi sürü şeyin yanında bir de pancake yapmış :) Ne de güzel gitti bu nutellayla.

Yandaki resimde Ebrunun "ye beni" adlı sanat çalışması görülmektedir. Sanatı yaptıktan sonra anlayamadığım bir sebeple onu yedi.

Portakal sularını sıktım, sofraya en önemli ekipmanları götürdüm (fındık kreması ve çikolatalı fındık kreması), ekmeği gazeteyi aldım. Anne kılınç da geri kalanları pişirdi ve sofraya oturduk. Sanırım Pıtır da bu işten memnun...

0 yorum:

Yorum Gönder