17 Ağustos 2014 Pazar

Kılınç Ailesinin pazar aktivitesi...

          Bugün pazar, haftanın en sevdiğim günü, çünkü pazarları tüm gün ailemle birlikteyim. (Anne Kılınç ben bu satırları yazarken "keşke yarın pazar olsa" diye güne doyamadığını belirtti şimdi. Açıkçası aynı şeyi ben de diliyorum.) Bu sabah evimizde ilk defa üçümüz oturduk kahvaltı sofrasına, ailecek. Önce sabah 6:00da uyanan ve artık uyumayacağını açık bi şekilde ifade eden oğlumu alıp salona geçtik baba-oğul, anne hiç olmazsa bugün birazcık fazladan uyuyabilsin diye. Minik Pamir'i yatırarak oyalamak pek kolay değil, biraz oyun halısında oyalandı ama sonrasında kucak talebi gecikmedi.

İşte minik Pamir'in internete sızan ilk görüntüsü...

                Bugünlerde hava çok sıcak ama sabah balkonumuz serin oluyor, biraz balkonda oyalandık, biraz salon ile mutfak arası gezindik, TV izledik, ana kucağındaki oyuncaklarla oynadık ve sonunda yorulduk. Pamir'i kucağımda yatay pozisyona geçirince baktım gözleri kapanıyor. Uykuya dalınca koltuğa dikkatlice yatırdım ve TV seyretmeye tek başıma devam ettim. Anne Kılınç da uyuyamamış meğer bizi kontrole geldi, baktı herşey yolunda geri döndü. Ama bu durum 10 dakika'dan uzun sürmedi maalesef. Anne Kılınç da sesimize gelince ben biraz uzanayım dedim, orada Pamir'in yerine ben uyudum bu sefer. Kalkınca da oğlumla birlikte kahvaltı için simit ve börek almaya indik aşağıya. Döndüğümüzde kahvaltı masası hazırdı bile.


Bi güzel kahvaltımızı yaptık, gazetemizi okuduk, kahvemizi içtik. Tabii bu sırada Pamir o gördüğünüz mama sandalyesinde sabit kalmadı. Yine de küçük ailemizin bir arada yaptığı güzel bi aktivite bu. Pamir bir uyku arası daha verdikten sonra bu sefer hep birlikte dışarı çıktık. Artık alışverişlerin öznesi Pamir, doğrudan bebek mağazalarında aldık soluğu. Akıllı alışveriş yapan Anne Kılınç, hazır indirim başlamışken önümüzdeki senenin ihtiyaçlarını gidermeye başladı. Pamirimin 1 yaş dahil kıyafetleri hazır, bi ara kendimize de bişeyler bakıcaz artık...

Renk renk t-shirtler şortlar hazır. Kendimize bi penye şort bulamadık bu arada. Küçük beye bir iki de emzik ve mama satın alarak evin yolunu tuttuk.

      (Not: Akıllı alışveriş demişken bebek bezi ihtiyaç duyan ailelere duyrulur; Migrosta Prima Premium bebek bezleri 23,90 TL'ye düşmüş, acele edin biz son kalan 3 bedenleri bitirdik.)


Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...

0 yorum:

Yorum Gönder